diumenge, 5 de gener del 2014

EL DESVERGONYIMENT DEL CONSELLER I EL SILENCI DEL PÚTRID OASI MANRESÀ TRENCAT PEL REGIÓ7


El silenci institucional continua, ens consta que ahir moltes institucions  i partits polítics de Manresa van fer reunions i dinars extraordinàris per parlar sobre el  que cal fer ara que el conseller ens ha deixat amb el cul a l'àire;  però després de recordar els IBIS, ajuts, subvencions, paneres i suborns què els cauen de Ferrovial/Autema tots van acabar decidint, assenyats,  continuar callant i col·laborant amb altres force mortes locals per desconvocar al màxim la concentració de dissabte a la C55. (quilòmetre 22 a les 16:;45h.) per no posar en perills les bicoques i els càrrecs que detenten. Alguns dels comensals van haver de ser despertats ja que amb l'hipertensió, la calor, la teca i els espiritosos estaven pesant figues. Un va cridar en aquell moment àlgid : com està "lo" meu!

Per sort aquest silenci culpable i llefiscós s'ha vist trencat amb un gest solitar,i valent i democràtic pel periòdic Regió7 assumint els riscos que van des de les pressions verbals i polítiques a les amenaces econòmiques per la via de la publicitat i en l'editorial i en dos articles assenyalen les pústul·les i els desvergonyiments de qui té diferents mesures i té el cul llogat. Com es pot demanar solucions diferents basades en enlentir el trànsit encara més i negar el desdoblament i qualsevol solució amb la C16. La política es basa en no invertir per garantir el negoci de l'autopista i no fer cap pressió contra aquesta ja que els serveis prestats i els interessos manen pel damunt de la sang i la pèrdua de pols de Manresa al país.

Ja es veia venir: en aquest darrer més amb dues persones mortes més i molts ferits els corifeus i assessor aúlics han envaït els espais digitals per culpar els conductors, i dir-nos que tots anem com bojos a més de 120 quilòmetres hora. Quan aquesta velocitat és impossible fins i tot a la seva estimada C-16 i més en una via en aquest estat i amb aquesta congestió i plena de radars, i amb un únic carril. Quina cara més dura! 

Us deixem amb  les aportacions del REGIÓ7:







 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada